Захист прав споживачiв!

Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «ФК «МАНІ РЕПАБЛІК» має право звернутися із відповідною скаргою до ТОВ «ФК «МАНІ РЕПАБЛІК» як надавача фінансових послуг, а ТОВ «ФК «МАНІ РЕПАБЛІК» має розглянути таку скаргу та надати споживачеві обґрунтовану відповідь на неї протягом строку, визначеного чинним законодавством. Розгляд скарг споживачів здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» та інших нормативно-правових актів чинного законодавства України. Адреса, за якою приймаються (в т.ч. на яку надсилаються) скарги споживачів фінансових послуг: 01033, м. Київ, вул. Жилянська, 30/32, офіс 204; Контактний телефон +380979063721; Адреса електронної пошти: public@moneyrepublic.com.ua Органом, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг є Національний банк України. Національний банк також забезпечує захист прав споживачів фінансових послуг. У випадку, якщо споживачеві не вдається вирішити ситуацію або отримати роз’яснення на рівні ТОВ «ФК «МАНІ РЕПАБЛІК», позасудовий розгляд скарг споживачів фінансових послуг здійснюється Національним банком України.

РЕКВІЗИТИ ОРГАНУ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ

Національний банк України:

Телефон для довідок: 0 (800) 505-240

Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601.

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601

З детальною інформацією про порядок розгляду скарг споживачів фінансових послуг Національним банком України споживач може ознайомитись за посиланням

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства – гарантійні фонди та компенсаційні схеми, що застосовуються відповідно до законодавства, відсутні